Golf och Spa i Idre

Jag är nyfiken och frågade i går Mats om läget.
På hemsidan finns ju inget nytt sedan december förra året.

Men jag vill inte sprida rykten här.
Kan väl säga att jag inte hört några direkt negativa rykten.

Snart får jag kanske svar från Mats eller någon annan i bolaget.
Då kan jag skriva lite mer.

Just nu kan jag bara upprepa vad jag själv tycker.

Tråkigt att stiftelsen och klubben inte kunnat presentera ett alternativ att ta ställning till.
Hoppas att det går bra!  Hoppas att inte vår golfbanas affärsidé har missförståtts,

Kommentarer
Postat av: Lennart H

Hej Uffe

Jag vill bara uppmärksamma Dig om att klubben för länge sedan har ett nyttjanderättsavtal upprättat med Idre golf ski och spa. Det är stiftelsen som tillsammans me "golf och spa" ska komma överens om ett överlåtelseavtal.

Blanda inte ihop dessa.

2009-03-14 @ 10:03:39
Postat av: Ulf

Hej Lennart,

nej jag blandar inte ihop klubb och stiftelse.

Jag vet att det är avtalet mellan stiftelsen och Spabolaget som inte är klart.



Jag fick också svar från Mats i dag, som säger att det inte finns några nyheter att ge offentlighet.

2009-03-14 @ 10:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0