Husdelning inför "stora lyftet" på torsdag...

Classe jobbar med utsidan och John med insidan och försöker lyfta och bända isär husdelarna...



Men båda får använda både muskler och insidan av huvudet. Kommunikationen genom vägg och trossbotten räckte inte alltid till, så John måste komma ut för att se med egna ögon.


Jag förstod inte så mycket av vilka problem dom hade att lösa, men jag kunde ana att det inte var lätt som en plätt.

Innan besöket vid husprojektet så spelade jag golf med Alf och Erling. Burr vad kallt det var när solen gick i moln och nordanvinden friskade i.

Men vi slet på och spelade stundtals lysande. Men bara i väldigt korta stunder. Man skulle rent av kunna säga att det bara var enstaka slag som var lysande. Och idag var greenerna snabbare än vi förstod. Jag hade en putt på fyra meter på hål 14 som lutade jättesvagt utför. Jag tyckte att jag bara petade igång den, men den missade hålet och rullade två meter förbi.

Idag har man sått i gräsfrö och vattnar därför varje timme.  Men skylten kom upp efter att vi spelat klart, så det gäller kanske för morgondagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0