Usel golf idag men trevligt sällskap

Både Jan-Erik och jag började knackigt, men Jan-Erik kom igen bra under sista nio.
Han vann vårt matchspel med 6/4 den här gången. Jag hade en sån där dag då svingen kändes obekväm, lobbarna blev toppade och puttarna smet förbi hålkanterna...

Vi spelade med ett trevligt par från Svanskog i Värmland som besökte banan för första gången.

Fikarast efter nio hål. Jan-Erik har just tryckt in en halv macka med ost och skinka.

Nils-Johan och Birgitta heter våra medspelare.

Vi har också kul besök av Lars och Lena nu. Lars hade spelat en runda med Egon, och på den här bilden syns det tydligt vem som vann och vem som är sugen på revansch...

Egon skojade till det och försökte visa en riktig sur och förnärmad min... lyckad posering tycker jag.
Ella-Greta och Lena ser bara glada och vackra ut.

Kommentarer
Postat av: Nilsjohan Rollén

Hej Uffe!

Kul att läsa inlägget.Vi spelade även på fredag, då blev scoren bättre tack vare att vi fick så bra info om banan dagen före. På fredag spelade vi med ett par från Foskros, Åke o Mona. Du kanske känner dem. Ha det bra och hälsa Jan-Erik. Hälsningar Nilsjoan o Birgitta Rollén.

2009-07-25 @ 10:06:59
Postat av: Uffe

Tack Nilsjohan och Birgitta.

Alltid kul att få spela med nya besökare.

Hoppas att ni kommer hit fler gånger.

Hälsar

Ulf

2009-07-25 @ 13:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0