Larz Kristerz och mycket folk...

... och så här långt bara kul och inget bråk...

Det var lång kö för oss som ville in efter att företagarna i Idre och Särna käkat middag och haft kul.

Och kön växte...

Efter diverse pyssel släppte Lotta fram mig för att kunna fotografera de första som släpptes in. Jag missade de allara första, och dessutom blev det inget lämmeltåg eftersom alla skulle ha ett band om armen.


Men jag slank in tidigt i kön och kunde fotografera några av de första som gled in

Hej tjejer och välkomna.

Vi hade en lugn tillställning så länge jag var kvar

Och Lena var där som en glad och "lysande" polis.
 Inget bråk här inte!

Jag lyckades också ta bilder på både Larz och Kristerz.

Peter bjuder på en bild.


Överraskade Stefan med en bild också. För det är väl Stefan? Jag känner inte ungdomarna från Älvdalen och kan ha fel. Micke känner jag från Amtech, men övriga nix.

Det var fullt i tältet och dansen blev lite försenad på grund av god mat och kul underhållning för sponsorerna.


Micke och Kina snackade om olika saker utomtälts innan det skulle börja på allvar. När jag kom med kameran gjorde Micke en golfsving med händerna i byxfickorna

Kul bild blev det..

Jag lyckdes ta ett par bilder till på vårt berömda band från vår egen kommun.


Och dansbilder....






Dom spelar och dansar fotrfarande kan jag höra genom balkongdörren som står på glänt.

Nu ska jag sova gott och kanske börja läsa en av de nya böckerna jag fått i brevlådan. Läser nog en sida och somnar tvärt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0