Ateljebesök idag

Lite gråväder och tidvis duggregn gjorde att jag avstod från golf idag. En annan anledning är att jag nog bör vila ryggen och försöka hitta en golfsving igen innan jag går ut på banan nästa gång.

Men några golfslag blev det på rangen efterson Janne (på Hea) var där för att träna. Jag gav honom ett par tips som tycktes fungera direkt... ska bli kul att spela med honom på banan någon av de närmaste dagarna. Och genom mina tips till Janne så blev plötsligt min egen sving och bollträff bättre än under de senaste dagarna. Golf är en märklig företeelse.

Jag hälsade senare på hemma hos Arne G och fick se några nya målningar.

Några exempel kan jag visa här









Ni som inte varit hemma hos Arne än är alltid välkomna. Dels för att titta in i ateljen, men också för att se utställningen i gäststugan på gården. Och man behöver inte ha någon åsikt om målningarna, Arne är bara glad för besök och kan alltid berätta något kul om varje målning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0