Rapport från en kvällsmacka...

Jag träffade Erling på Konsum och han mår bra igen. Precis som jag så har Erling varit lite förkyld en tid.
Erling tipsade mig om de goda grillade kycklingvingarna på Konsum för någon månad sedan.


Idag befarade jag att de var slut eftersom Erling redan varit där...
Och det var dom. Men jag hittade det här:

Nygrillad och omvärmd i micron, mums kvällsmacka!  Med Angelas frukostbröd...

Samtidigt som jag åt såg jag på Rapport om en familj från Gaza. 
Hemskt! Är det det annorlunda språket som gör att vi struntar i hur dom har det? 


Men kycklingbenet var gott. Nu ska jag se "På Spåret".
 

Kommentarer
Postat av: Angela

Hej Ulf,

Jag är imponerad att Du har kvar mitt bröd. Den måste vara torr nu. Det är bakad utan tillsatser så det blir fort torr. Ett tips: Värm den lite i micro, några sekunder, det blir som färsk.Det är bra att veta, Du får säker mera.

Kram Angela

2009-01-24 @ 10:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0