Läcker lunch på Njalla idag - igen!

Hade stämt träff med Arne och Angela, och idag var det väldigt mycket folk på plats.

Ett utökat salladsbord idag och mina förväntningar överträffades igen!
Fisken stektes i små portioner och tog slut hela tiden, men vad gjorde det att man fick vänta lite på varje påfyllning.
Nystekt på tallriken direkt från pannan är hundra gånger bättre än en fisk som legat uppvärmd en halvtimme eller mer.
Och vilken god vitvinsås!

Och kotlettrad med Bearnaisesås.
Vilken god sås!

Träffade också större delen av Golf & Spa-projektet på Njalla. Nu är man på golfbanan och provborrar i marken där hotellet ska byggas och har stakat ut för att ge en bättre bild av var det kommer att placeras.

Jag tog en biltur till golfbanan för att ta lite bilder, men tog mig inte uppför backen vid infarten. Forden är lite för lätt i bakvagnen. Får väl lasta i några tunga saker i kofferten...

Med min SAAB hade jag lätt grävt mig upp, men den står avställd och får inte brukas.

För övrigt snöar det lätt och är lagom kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0