Google Earth

Det var länge sedan jag var inne och tittade på världen från rymden.

Jag ville kika lite på de platser runt Kairo där min son reser runt och intervjuar, skriver och fotograferar.

Jag zoomade in Idre och kollade besöksstatistiken på mina upplagda bilder också.
Drygt 400 har sett bilden från golfbanan nu. Inte så många kanske, men i början låg siffran ganska stilla på ett knappt hundratal...
Idrefjällens GK

Det är nog över ett år sedan jag laddade upp några bilder på Google Earth. Ska kanske göra ett nytt ryck och lägga in fler...

Och Ove på Idre Fjäll har drygt 300 tittat på...
Ove skiing at Idre Fjäll
Den dagen var det sol, mjuk manchester och lagom minusgrader för snökanonerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0