Fick en klurig fråga om golf...

Det var en annan bloggare på en klimatsite som fattat att jag spelar lite golf ibland som frågade.

Vem är världens bäste golfare? var frågan.

Svaret visade sig vara en Nordkorean som gjorde elva hole-in-one på sin första golfrunda.
Allt enligt Wikipedia (som jag inte kollat). Men visst var det kul?

Elva av arton omöjliga. Inte illa.

Frågan var skriven i en skämtsam ton och hade inget med klimatet att göra. Men man lär sig mycket nytt genom att vara nyfiken.

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja, och det är inte vilken Nordkorean som helst, nämligen "den älskade ledaren" - president Kim Jong-Il. För mer underhållande fakta kring denna person, kolla in Jong-il" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/KimJong-il

2009-01-24 @ 01:19:35
Postat av: Ulf

Tack Erik.



Nu minns jag att jag faktiskt läst om det tidigare.

2009-01-24 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0