Ändrade planer idag...

Jag hade lovat Sporthotellet att hälsa på för att hämta lite nya bilder och uppdatera deras hemsida.
Nu är nämligen det mesta i första renoveringsetappen färdigt.
Sevärt!


Men vi kom överens om att ta det i helgen eftersom jag upptäckte att jag hade bokat tvättstugan. Och då gäller det att passa på.

Och mellan tvättpassen tog jag en balkongbild på plusgraderna som plötsligt drabbat oss.

Det syns hur snön krupit ihop på taken och lite smältvatten runnit på muren vid motorvärmarna.

Inte lika många plusgrader som på Island i går och i förrgår, men 20 grader varmare än i går kväll i ett nafs.
Just nu är det nollgradigt, men det var nog 4 plusgrader en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0