Om Ford i Mora.

När jag åkte söderöver i fredags stannade jag till i Mora.

Jag har ju tidigare berättat om ett mystiskt problem med bilen. Jag överlämnade en detaljerad skriftlig beskrivning över hur problemet uppför sig och hur ofta det inträffar. Ett försök att hjälpa Ford att ringa in problemet helt enkelt.

Tidigare har dom ju bytt en grej för tretusenfemhundra kronor utan att problemet är löst.

Tur att man kan en del om bilmotorer, datorer och elektronik i det här läget.

Men jag tror att Ford i Mora kan lösa problemet på ett bra sätt när dom inser att dom gör fel ibland och inte kan blåneka och försöka luras hur länge som helst.

Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0