Trevlig golfkommentar...

Eftersom få bläddrar i gamla inlägg så tar jag mig friheten att publicera en färsk kommentar till ett gammalt inlägg så här:

"Hej Uffe!
Vi känner inte varandra, men jag är sambo med Janne som du och Nigel spelade English golf med i somras.Vi har tillbringat ett antal veckor på Knappgården hos Linnea och Nigel och stortrivs däruppe,därför är det extra kul att läsa din blogg. Kramar från Åse."


Gissa om det är kul att bli påmind om gamla trevliga golfrundor.

Tack Åse och kram tillbaka.

Hittade inlägget och en bild med Nigel, Classe och Janne.

Och länk till inlägget.

Alltid kul när vi får chans att spela med Nigel och Linneas och Nigels gäster. Speciellt på hål 16...

Kommentaren finns nu också publicerad vid det aktuella inlägget också, men vem sitter och bläddrar i historiken när det dyker upp ett eller fler varje dag?
Inte ens jag bläddrar i arkivet mer än en gång i kvartalet.

Kommentarer
Postat av: åse araskog

Trevligt att du svarade på min kommentar.Janne och jag vill önska dej God Jul och Gott nytt År!Det blir nog en ny golfrunda i sommar Kram Åse

2009-12-19 @ 12:54:50
URL: http://uffeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0