Kul Jul...

.. hemma igen och har massor av kul upplevelser med mig. Inte alla på bild, men en hel del.

Ett par exempel redan nu.

Jag reste med tåg via Stockholms Central till Strängnäs. Lite förseningar som synes...
 
Mitt tåg till Strängnäs skulle gå 18:51 på det här spåret, men det blev lite förseningar på grund av snö söderöver.
Tiden för Göteborgståget flyttades fram fem minuter i taget var tredje minut... lite överdriver jag, men oj vad dåliga dom är på att berätta om problem och förseningar.

Men för mig blev det bara tio minuter sent till skojiga barnbarn i Strängnäs.

I väntan på den "riktige" tomten så kramade dom en annan tomte.

Vi hann med lite annat kul också innan det var tid för tomten.



Återkommer med bilder från julhelgen. Vi åt gott och spelade Guitar Hero...

.. och Trivial Pursuit...
... och Super Mario... stor underhållning - även när man bara är en snuvig åskådare

Men jag har ett kul tips på spel för den som gillar Formel 1 och har ett rutat papper.
Jag har inhandlat ett block med rutat A4. Jag ska utmana Erling till att börja med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0