Fler julbilder...

Linus rockade loss till Guitar Hero.





Och Alva gled runt och minglade


Bilderna på Linus och Alva tog Anna.

Men vi var många som spelade Guitar Hero och Super Mario.. jättekul faktiskt. 


Med ett nyanskaffat trumsett så blev det ännu roligare.



Och Super Mario är minst lika kul. Med en stor TV-skärm så kan även publiken ha jättekul när de små gubbarna studsar och hoppar....  oj, inte på mitt huvud... knuffa mig inte... bra Linus jag väntar här.... kolla mina isbollar...

På hemvägen från Strängnäs så hälsade jag på i Örebro.


Snyggt fågelbord som fått en rejäl snömössa och liknar en trebent marsian..



Örebro slott i vinterskrud.

Takskottning och varningar för nedfallande istappar eller snö lite här och där i stan.

Tufft jobb. Men han hade en livlina såg jag efter en lång stunds tittande.

Tågresan från Örebro till Mora med ett byte i Borlänge är bekväm.

Men buss från Mora till Idre kan kännas oändligt lång.

Mörkt och inget att se och en massa kringelkrokar till hållplatser där få eller ingen vill åka buss...

Men det finns ibland kul medpassagerare.

Tre ungdomar på väg till en kul veckas semester på Idre Fjäll.

Min bil har gått i ide och ser ut att må bra.


Jag ska skotta fram krabaten när det blir lite mildare. Ett nytt batteri får jag nog investera i.
En varmluftpistol från Clas O tinar upp dörrarna så att jag kan krypa in och öppna motorhuven och komma åt batteriet. Men det får vänta några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0