Återbesök från Orust...

Ing-Britt och Gert från Orusta är på återbesök med vännerna Ing-Britt och Bertil från Karlshamn.
Jag tog tyvärr en suddig bild på sällskapet...

Ing-Britt till vänster gjorde ju en "Hole in One" som jag fotograferade på Pernilla Wiberg Open för en tid sedan.
Vet inte hur det gick idag, men det hade varit kul om Ing-Britt från Karlshamn gjort om bravaden idag... eller någon av herrarna...

Jag spelade arton hål med Erling och Håkan idag och när vi var på hål sex så tittade jag i min tidtabell och såg att vi låg på en rontid på 4 och 20. Vi mötte Ann, Jan, Ove och Angela när dom var på hål fem och såg att dom låg på en rondtid på 5 och 10...

Efter att Erling, Håkan och jag fått vänta ett par minuter på hål sjutton så blev rondtiden 4 och 21...
Jag vann Köpenhamnaren och missade parputten för en öl på hål sexton. Och med lite tur kunde inspelet ha rullat i för tre glas vin...

Erling tvättar bollen och jag fotograferar medan vi väntar på att det ska bli ledigt på green.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0