Spelade Scramble med Håkan och Ingrid idag

Eftersom vi inte hade tänkt gå 18 hål så blev det en ren träningsrunda. Men då vi hade det väldigt lugnt och inga bollar bakom oss så passade vi också på att spela en Scramble, förutom spelet på våra egna bollar.

I Scramblebollen blev det Birdie direkt på hål 1, och totalt gick vi tolv hål på två över banans Par.  Hyfsat resultat för tre Bogeyspelare tycker jag.

Det blev bara tolv hål, och det passade min golfstatistik perfekt. Nu fick jag bort decimalkommat i min statistik över antalet artonhålsrundor. 109 rundor nu.

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Håkan Spånberg

Hej igen Uffe, cykla du fort genom byn då du åkte hem? Eller han du se "skämtet" skogspinnar med reflex efter vägkanten......man får ju hoppas att de "BARA" är inne i byn.

Ingrid

2008-09-16 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0