Nej det blev en annan partner imorgon..

Singelgolfarna ville tydligen gå i bollar efter varandra och hade fått återbud och annat..

Kansliet fick pyssla, lyssna och möblera ganska länge idag, men det gick ju bra. Även Eva och Tommy (snörgolfarna) fick komma med i sista minuten.

Jag startar från hål 17 vid den andra kanonstarten imorgon.

Ett korthål på 180 meter.

Jag hade inte tänkt spela någon golf idag, men när Gerda och Lasse kom in efter nio hål så anslöt jag.

På hål 17 tog jag en bild på paret från Hamar.

Vi tävlade inte den här gången. Det gick mer ut på att coacha och peppa mig inför tävlingen imorgon.
Jag fick två lyckobollar av Lasse som jag ska spela med från start imorgon. TACK!

De jag spelar med imorgon kanske jag känner igen när vi ses, men det är inga namn som jag känner igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0