Idre Golf Ski & Spa

Jag har då och då tyckt saker om projektet. Bl a i den här bloggen.

Jag fick en kommentar från Mats Johnsson till mitt senaste inlägg.
En kommentar som nu är publicerad i anslutning till inlägget, men vem bläddrar bakåt i bloggen? Få kommer att se Mats kommentar, därför publicerar jag den här och på nytt:

Uffe,

Jag uppskattar dina tankar och kommentarer om golfbaneprojektet Idre Golf Ski & Spa. Vi har en fantastisk atmosfär idag som Idre Golf Ski & Spa har alla avsikter att bygga vidare på och utveckla. Det är inte vår avsikt att bygga ett lyxhotell. För att citera Ernst: "enkelhet kommer att bli ett honnörsord". Vi skall skapa en anläggning som gör det värt resan till Idre året runt och som dessutom är attraktiv för den bofasta befolkningen. Då måste vi erbjuda aktiviteter som kompletterar golfen och som håller samma höga klass som golfbanan dvs. konferens, spa, gym, restaurang, vinterupplevelser och kanske t.o.m. ett utbud av kultur.

Hälsningar,
Mats Johnson
AB Idre Golf Ski & Spa




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0