Städ- och tvättväder idag

Grått, kallt och regnigt med andra ord...

Tog en tur till en heltom golfbana för att hämta mitt paraply. Därefter en tur upp mot Nipfjället för att se om det möjligen fanns vita inslag i regnet.

Men jag vände efter halva vägen då jag insåg att det knappast skulle gå att fotografera annat än regn och dimma.
Blankvåt asfalt, gråväder och gula björkar på vägen ner:


Jag hade inte behövt göra trippen. Det hade räckt att titta på en av Idre Fjälls webkameror:


Men imorgon kommer det nog mer inslag av snö i regnet...

På lördag har vi avslutningstävling på golfbanan. Hoppas att vi slipper regn och snö då. Årets roligaste tävling.
I klass med Stråkens och Idrefjällens Buss och Taxi´s tävling i början av säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0