Kärt paket i posten idag.

Från min dotter



Anna är duktig på att klippa, klistra, fotografera och ständigt göra nya och fantasifulla små grattiskort - för att inte tala om hennes fotoalbum!

Linus har också börjat teckna mycket. Han tycker tydligen att det är kul...

Tack Linus! Fin golfbana du har ritat ??? Det hettar till när bollen går i hål direkt..
 
Ursäkta om jag kanske tolkar bilden fel, men det är väl kanske upp till var och en hur man ser på en bild.

Två böcker låg också i paketet:


Den till höger har jag läst tidigare och kan rekommendera varmt!
Den läser jag gärna om stup i ett.

Mons Kallentofts bok har jag hört mycket gott om och ser verkligen fram mot att få läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0