Golf och fotografering idag...

Det är ju så extra exotiskt på banan nu när solen skiner på de snöklädda fjällen i bakgrunden.

Erling och jag gick ut kvart över tio och trodde att vi skulle bli ensamma golfare trots ett härligt väder och härligt grönt gräs.

Tyvärr kan jag inte få min kamera att visa fjällen tydligt...

Långfjället från hål 6


Långfjället från hål 10

Erling puttade på hål 10 med flaggan i. Han skulle ju bara tippa bollen över kanten utan att vidröra flaggstången.


... och det gjorde han!


Proffsfotografen Nisse var ute på banan och tog några bilder. Vi får se om jag vid ett senare tillfälle kan visa ngra av dom på bloggen.

När vi hade spelat klart insåg vi att vi så småningom hade fått sällskap av fler golfare.

Bild från parkeringen efter rundan.

Efter golfen tog jag en tur upp till Idre Fjäll för att fotografera snöläget.


Rendalssölen i Norge


Städjan i närbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0