Bättre kamera eller bättre fotograf?

Jag hade sällskap av en kul tjejkompis på min fotorunda idag.

Fick nyss några nya bilder via mail...

Efter vandringen på golfbanan tog vi en tur upp till parkeringen i snön vi Nipfjället.

Och vägen ner genom dimman lystes upp av gammal snö.


Men på golfbanan fick Monica med någon bild som blev supersuddig i min kamera.


Och jag fick en bild på Monica med hennes kamera - efter att ha tagit två med min kamera som blev jättesuddiga.

Tack för bilderna Monica.

Antingen får jag tvätta linsen på min kamera, läsa manualen, eller köpa en ny...

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack själv för en kul fotostund:)

2008-10-09 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0