10 000 bloggbesökare!

Den gränsen passerades för en vecka sedan, men jag missade det...

Vad innebär det? Inte mer än att bloggen besöks då och då av en fast läsekrets.

Om jag ska försöka gissa, så är det ungefär 100 personer som då och då tittar in... och minst 20 som läser varje dag.

Ibland uppstår det tillfälliga toppar i besöksfrekvensen.

Jag brukar lämna kommentarer i andra bloggar om klimatdiskussioner. Och då är jag inte anonym, utan alla kan se vilken bloggare och pensionär i Idre som tyckt till. Då ökar bläddrandet i uffeblogg direkt...

Många får alltså veta att det finns snö här nu, att Idre Fjäll öppnar till helgen, och att vi ska bygga Spa på golfbanan... med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0