Skidor och golf samma dag?

Ja den möjligheten kommer att finnas i ett par veckor nu.

image756
Men då får man ta pjäxorna i en ryggsäck, skidorna på axeln och gå upp om man vill åka utför.

Västbacken är åkbar några dagar till och Nordbackarna troligen ännu längre. Men Städjans nordvästbrant är nog åkbar ett par veckor till...

Låter kanske som om jag brukar knalla upp och åka några åk där varje vår, men så är det inte. Gjorde det några gånger för några år sedan och det var kul. Men nu är jag både lite fegare och tröttare.

Jag satsar nog hellre på golfen och att äntligen få lite ordning hemma. 

Men visst är det kul att man nu kan ägna sig åt både häftig forsränning, golf och skidåkning på samma dag om man vill.
Idre socken är en kul plats i Älvdalens kommun!

Kommentarer
Postat av: anki

Fin-fina bilder igen. Tack, tack.
Måste vara härligt däruppe nu. Inte så dumt här nere i mellan-Sverige heller. Sol och varmt och banan i kanonskick. 33 p idag. Tufft att gå till jobbet imorgon - tänk på det och njut extra av friheten!
Kram anki

2008-05-04 @ 20:45:41
Postat av: Uffe

Tack själv!

Du spelar bra golf nu förstår jag. Men bara på din fritid.

Vi proffsgolfare går ju till golfjobbet varje dag. Nu är det inte bara Erling och Ulf. Nu är det Alf och Inge också - och Elis när han har hittat den rätta längden med sin Driver.

Snart kan vi starta en Gubbtour här uppe. Du kan få jobb som Caddie... ;-)

2008-05-04 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0