18 hål på rangen idag igen...

Och nu fick Erling sin revansch. Nu står det 1-1 i matcher.

Golfbanan börjar redan bli en träffpunkt trots att den är stängd några dagar till.

Fredrik pysslar i shopen och på rangen var vi fyra träningsflitiga plus besökare från både Norge och Soho North...
Nigel gav mig ett litet tips om min högra axel varpå jag svepte iväg en spikrak drive med en carry på drygt 160 meter utan att det gjorde ont någonstans. Jag tror att till och med Nigel blev förvånad över hur bra resultat hans tips gav... :-)

Angela skickade Vicki på några vindsnabba rundor på rangen och tungan växte med flera decimeter (på Vicki alltså).
Martin och Elis hade också sina vovvar med sig. Kul typer som inte spelar golf men vet hur man uppför sig på en golfbana (vovvarna alltså).
Oj. Där blev det kanske konstigt.
Martin och Elis vet naturligtvis också hur man uppför sig på en golfbana.

Jag får nog skärpa till mitt ordval och mina formuleringar när jag bloggar så att jag inte uppfattas som elak eller provocerande. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0