18 hål idag.

Erling, Alf o Ulf spelade hela banan utom hål 9. Vi spelade hål 18 två gånger...

Underbart sommarväder. Man kunde ha haft shorts och kortärmat.

image751
Alf beundrar sin nya Driver och Erling laddar sin Järnfemma.

image752
Utsikt mot Långfjället och snön...

image753
Posering på hål 14. Jag skojade och sa att en av tre borde göra "Hole in One". Flaggan står ju kort och med ett brant uppförslut bakom eftersom det är provisoriska greener.

image754
Min boll landade någon meter ovanför flaggan och backade ner mot hålet.... oj, oj, OJ!
Nej den stannade vid sidan av hålet, men det var NÄRA....

Efter golfen tog jag en tur till Klingforsen som fortfarande växer.
image755
Den har nog ökat några decimeter sedan igår. Nu forsar vattnet in över picnic-hyllan från alla håll...
Mäktigt att se. Man blir nästan yr om man tittar på vattnet när man promenerar på klippan ovanför.


Kommentarer
Postat av: dennis

hej
jag vill vara med och
spela golf
hur kan ni spelar golf, när inte det är öppet????
mig passar det på tisdag kl 13.30!!! /dennis

2008-05-04 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0