Väder

Orkanvindar över Storbritannien och regn i Götaland och Svealand.

Men på TV sa dom att det skulle kunna vara inslag av snö i Dalafjällen... lät som regn med några inslag av snöflingor.

Vi hade ett ganska kraftigt "inslag" en stund på morgonen.
image606
Såg mest ut som kraftigt snöfall. Inte ens "inslag" av regn.

Jag tog en tur upp till Idre Fjäll lite senare och ända fram till 11-tiden snöade det utan minsta inslag av regn.
Men eftersom jag föredrar att åka skidor i sol och någon minusgrad så strosade jag runt och tittade på folklivet innan jag åkte hem igen.

På Cafe´Tillfället hade Josefin, som arbetar där uppe, en liten konstutställning. Två skojiga tavlor.
   Klicka på bilderna för att se större format. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0