Iskall skidåkning idag

Sol och härligt underlag i pisterna.

Inga isfläckar, inga snövallar. Perfekt helt enkelt.... förutom den kalla nordanvinden. Jag trodde att det skulle bli mildare efter hand, men den kalla vinden från norr höll temperaturen nere.

Minus 27 i byn i morse och minus 10 på fjället när vi anlände. Om vi hade sluppit vinden från norr så hade det blivit riktigt behagligt. Men nu var det januariväder. Förutom solhöjden.

image647

Vi tog en fika i lä utanför Pernillas hotell. Bloggaren i bild. Fotografen syns delvis i fönstret bakom. Jag frågade inte fotografen om lov för att publicera bilden. Men det var ju min kamera...

Vi åkte "Self Timer"-banan också. Den var gratis nu för att det är påsk. Jag filmade Ove med hans kamera.
Hade varit roligare att filma när vi åkte Butter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0