Cyklar för barn...

Läste min dotters blogg om barncyklar för små tjejer och killar.

Det här tycker jag är en tuff hoj för en tjej. Även om det inte är tänkt så.
image801


Cyklarna med varukorg och pakethållare kan ju passa bättre för små killar som ska släpa på fotbollar, hantlar och andra manliga attribut... :-)

image800

Färgen på ramen kan man ju ändra.

Men skämt åsido. Jag håller med min dotter. Visst blir man trött.

Även om man imponeras lite av marknadsförarnas och våra designers effektiva och lönsamma fantasilöshet..

Lilla flickan ska cykla omkring på mormors praktiska dröm, och grabbrackarn ska ha morfars tuffa dröm att brumma omkring på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0