Första golfsvingarna på fem dagar

För mig alltså. Och imorgon har jag tid hos sjukgymnast för min skuldra.
Revbensskadan var lindrig och knappast fråga om någon spricka såvitt jag kan bedöma nu.

Och även om axeln gör ont på nätterna, och inte har blivit bättre med vila, så gick det bra att slå några bollar på rangen idag. Funderar på att skaffa mig en blåvit pingvinliknande dress som Iprenmannen har i reklamen.. :-)

Hade sällskap på rangen av Fredriks nya gasoldrivna svingrobot...

... nej det är en myggdödare. Inte undra på att det blivit så kallt att det är helt myggfritt nu.. :-)

Ett par trevliga veteraner på banan som är flitiga och inte har ont är Anni och Helge.


Och på övningsgreen var det ett intensivt puttande för en grupp blivande veteraner som går kurs den här veckan.


På fredag hoppas jag kunna spela någorlunda normalt igen. Då har Stråkens El och Idrefjällens Buss & Taxi sin årliga tävling. En speciell tävling utan motstycke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0