Åska i Mora

Jag har min mailserver i Mora och fick nyss ett meddelande om att blixten slagit ut telefonväxeln och inpasseringskontrollen i kommunalhuset.

Men min balkongbild avslöjar bara en blå himmel hos oss. Jag trodde att jag skulle kunna få med några pampiga åskstäd i bakgrunden


Det började mullra lite när jag stod där, men det var bara en helikopter som anföll från andra hållet.


Imorgon ska jag spela golf med Sten-Ove och Erling och kanske någon mer. Vi har bestämt träff vid tiotiden.

Sten-Ove är en kul norrlänning som jag träffade förra året.
Han fick då köpa mina gamla järnklubbor från min nybörjarperiod i Mora för femton år sedan eftersom han egna såg för bedrövligt slitna ut.
Men om jag inte minns fel så var han en rackare på golf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0