Jag fick min revansch, men knappt...

Det såg bra ut i matchen mot Erling eftersom jag var 3 upp efter nio hål, men Erling bet ihop och vann hål 10, 11 och 12. Men matchen var vunnen på hål 17. Jag vann alltså med 2/1.

Men Jan-Erik J var med och vi spelade även Köpenhamnare, poängbogey och slagtävling. De tävlingarma vann Jan-Erik klart och jag kom tvåa.

Jan-Erik ser på Brittish Open i klubbstugan och njuter av sin seger.

Kul med Viasats Golfkanal i vår numera mysigt inredda klubbstuga.

Imorgon ska vi spöa Jan-Erik i en ny Köpenhamnare, och då har vi en Käck Jan-Erik med i bollen. Det kan alltså bli många tävlingar i samma runda. Vi kan spela Bästboll, Köpenhamnare, Poängbogey, Slagtävling och individuella matcher. Vi behöver nog två scorekort för att hålla koll på läget under ronden.

Det ska bli intressant att mäta rondtiden och jämföra. Idag gick vi på 4 timmar och 5 minuter utan att jäkta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0