Golf utan regn... nästan...

Det såg illa ut i starten, men det blev bara ett tätt och fint regn på hål 3.

Två stycken Jan-Erik mot en Ulf. Erling vilade nacken och prioriterade Formel 1 och golf på TV.

JEK i läderhatt vann det som kunde vinnas. Han spelade bra och gick på 34 poäng medan JEJ och Ulf spelade betydligt under vår förmåga. Jag mest under min. Eller också är förmågan inte bättre i år.
Kände mig osäker inför varje slag och det kändes illa. Och efter varje slag fick jag bekräftat att det var illa...

Men efter nio hål trodde jag ändå att jag skulle få revansch på JEJ efter gårdagens Köpenhamnare, men han kom starkt på slutet.

Vi spelade även individuella matcher och där vann JEK över mig med 4/3 och JEK vann över JEJ med 3/2 och JEJ vann över mig med 3/1.

Imorgon ställer även Erling upp. Då kan vi spela även Bästboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0