Glömde berätta vilka som vann Bästbollen

Hattarna och mössorna spöade de barhuvade. Men bara med en enstaka poäng.

Revansch imorgon... blir tydligen 11:00 som jag kan se på bokningen via datorn.

Ska också passa på att rätta två små fel från morgondagens runda och blogg. Det var inte Kina som kallade oss "Gubbmaffian", det var Jesper. Och dessutom hade jag blandat ihop Erlings puttläge med Käckens på bilden från hål elvas green. 

En liten detalj till.
Jag vann poänbogeyn mot Jan-Erik K med en poäng och förlorade mot Erling med en poäng.
Den andre Jan-Erik (min barhuvade spelpartner) vann på 35 poäng trots att vi inte hittade bollen efter hans bra andra slag på hål 18.. men hade vi hittat en så hade han säkerligen haft ett lägre handikapp inför morgondagens tävling. Han spelade ihop 35 poäng trots spel på provisorisk boll på sista hålet.

Men nu är tvätten snart klar.
Jag tycker fyra timmar är för mycket för ett tvättpass. Hade varit bättre med tre timmar och fler tvättider per dag. Det bor ju nästan bara ungdomar eller ensamstående och pensionärer i fastigheterna som delar tvättstugan.
Tiderna mellan 11 och 23 borde kunna delas upp bättre. Tre tider skulle lätt kunna bli fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0