Galleri eller Atelje? Spännande hur som helst!

image385
Bilden ovan är ingen målning, bara bloggarens konstruktion med hjälp av ett 3-D program (Bryce).


Någon gång i slutet av januari får vi se en mänd av Arnes målningar. Då öppnar Atelje G, eller vad hans tavelmålarverkstad och galleri kommer att heta.

Har ni korkat upp och plockat fram småtugget?

Är ni nyfikna?

Hur mycket törs jag avslöja av Arnes målningar så här i förväg?

De flesta bilderna som jag tog blev OK, men jag vill inte avslöja för mycket när det är så kort tid kvar till öppning.

Vilka ska jag visa?

Hmmm...



Jag väljer en på måfå.



Bara ett av många härliga exempel:

image386

Arne målar helt hämningslöst och med stort uttryck.

Såg ett pågående arbete när jag var där. Dansande, svävande herrar... eller vad det var.

Hur som helst så tröttnar man aldrig att titta på Arnes målningar. Och man är jättenyfiken på nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0