BRYCE igen...

Jag hade en gammal version (BRYCE 2) sedan tio år tillbaka.

När jag visade några exempel tidigare så blev jag sugen att göra lite nytt. Men programmet funkar uruselt på min nya dator.

Men, på nätet hittade jag en betydligt senare version GRATIS. BRYCE 5.5 kan hämtas gratis på download.com.

Visserligen tog det en dryg timme att ladda hem installationsprogrammet trots mina 2 Mbit, men därefter visade det sig att jag behövde ett serienummer från DAZ3D. Men efter några mail fram och tillbaka till USA så löste det sig.

Installationen gick smidigt och snabbt. Så nu har jag BRYCE gratis igen, men i en betydligt modernare version!

Det enda problemet nu är att avsätta tid till annat än BRYCE.

Följde det inte med några åtaganden för att få programmet GRATIS undrar någon kanske?

Jo, jag förband mig att informera minst två personer om att programmet finns. Och det åtagandet har jag helt säkert uppfyllt imorgon. Kanske redan ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0