Nästa bok.

En julklappsbok kvar att läsa.

"Flyg fula fluga" av Patricia Cornwell. Men den får vänta några timmar till.

Nu ska jag fortsätta röja och städa i väntan på TV-sändningarna från ett blåsigt Östersund.
Kikade på livekameran från torget i Åre för ett tag sedan. Där finns en stor gran som svajade väldigt i vinden.

För övrigt kan jag berätta att jag misslyckades med att lossa elkontakterna på bränslepumpen igår. Inget svårt jobb egentligen, men om man inte är liten och vig, och vill ligga på knä i snön, så får man stå med jobbigt böjd rygg för att nå. Dessutom är jag lite feg numera. Visste inte hur hårt jag skulle våga ta i... och det är ju lite mer pyssel förutom elanslutningarna.

Ringde därför Egons Autorep och fick ett fast pris och en tid på fredag.
Med ett lätt knack med hammaren på pumpen så kan jag nog köra bilen dit. I annat fall får den väl tugga sig dit på tomgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0