Kul med olika sportkanaler på TV

Jag råkade ramla in på TV8 när Jonas Björkman spelade avgörande match i Davis Cup mot Israel.

Han hade just förlorat första set med 0 - 6, men kämpade och stretade och inte ens i fjärde set trodde jag att han skulle greja det. Men det gjorde han. Sverige alltså vidare trots att det såg mörkt ut ända in i det sista!

Sanna Kallurs världsrekord missade jag dock.

Såg en hel del skidåkning också, men jag har glömt hur det gick...

Nu ska jag se klart finalen i Afrikanska mästerskapen mellan Egypten och Kamerun. Mycket underhållande första halvtimmen men nu är det lite för mycket 0 - 0 i matchen. Bara första målet kommer så kan det nog bli stor underhållning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0