Hittade ett citat.

Oj vad man hittar mycket som kan hindra en från att göra det som är enahanda och tråkigt.

Hittade en anteckning ur en bok som jag saknar. Den boken är nog i alla fall utlånad och har varit bortglömd länge.

Den heter troligen "Green, ruff och bunker."

Men det här tyckte jag tydligen var så roligt att jag skrev av det:

"På väg mot andra hålet fick några golfare se att det satt en dam mitt på green. Dom viftade och hojtade och skrek ´fore´ men hon satt kvar. En av spelarna var en riktig gentleman och gick fram för att prata med henne.
- Förlåt mig sköna dam, sa han, men ni inser väl vilken risk ni tar genom att sitta på greenen?

Hon avfyrade ett bländande leende och svarade glatt:
- Åh, tack så mycket för omtanken men det är absolut ingen fara, jag sitter ju på en tjock pläd."

Plockar vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0