Hittade en ny golfbok...

...en som jag aldrig läst tidigare. Bläddrade i den och den verkade tungläst.
Återkommer längre ned om den boken.


Men det som man inte kan offra för golfen är inte värt att offra...
image543

Nu j-ar ... Introduktion till PG Wodehouses fruktansvärt roliga berättelser om golf. Ni kan få låna den om ni gillar hans humor. Och lära er lite om golf...

Konstnären heter .. oj, var försvann den boken nu i all röra... men det är i alla fall en kul bild på framsidan till boken.

Men jag hittade en till: "Golf för själen".

Har inget minne av varför jag köpte den, men det var väl på den tiden då jag köpte allt möjligt om ledarskap, lyckas i livet, det kreativa företaget, marknadsledaren, företagskulturer, jonglera, takt och ton i EG, och allt möjligt... Jag skulle kunna hitta på minst hundra olika nya titlar som även nu skulle fungera i den sortens bokklubbar...

Det gäller bara att komplettera med klimat och miljö...

Jag återkommer om "Golf för själen" när jag börjat läsa den. Eller också börjar jag skriva en själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0