Fegt tycker jag

Jag menar mitt bränslepumpsbyte, men jag menar också den inställda skidskyttetävlingen i Östersund.

I mitt fall handlade det om att avväga mellan en dålig rygg och rimlig kostnad på en verkstad. Där var valet enkelt.

I Östersund handlade det om vädret, och då är det lite mer oförutsägbart och svårbedömt. Men visst hade det varit kul med vinden som extra komponent i en sport som annars kan avgöras på en lätt darr i sista skottet..

Jag hade sett fram mot en spännande tävling med ett stort tillskott (hi, hi) i form av vindens påverkan på skotten. Speciellt eftersom skidskytte är spännande just på grund av det lotteriliknande skyttet..

Dåligt att ställa in tycker jag. Det kunde ha blivit en av de mest omtalade VM-tävlingarna i skidskytte någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0