Bokhyllan blir mer och mer i ordning.

Hittade en kul sak som jag fick av Anna för drygt ett år sedan.

En Ulfbok och en Ulfburk.

Mitt liv på burk i en bok om jag svarar på frågorna. En bok full av härligt vita och tomma sidor och en glasburk med skruvlock full av små lappar med enkla frågor: 
- Vilken var din bästa semester och varför?
- Vad är det tidigaste minnet du har från skolan?
- Vad är det modigaste du någonsin gjort. Varför?

Så där fortsätter det. Jag vill inte vika upp fler frågor nu. Jag vill försöka svara ärligt och spontant och kort på varje fråga. Utan att fundera i flera dagar på varje fråga...

Kommentarer
Postat av: ANnaB

Ja det är ju inte meningen att du ska ägna hela resten av ditt liv åt Ulfburken... ;-) Kul att du hittade den! :)

2008-02-17 @ 20:31:19
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0