Nästa överraskning...

Min vanliga mail fungerar inte sedan ett par timmar.
Troligen problem med servern i Mora. Och då brukar det lösa sig, och  det brukar komma snabba besked via mail... men nu fungerar inte mailen alls...

Letade efter kontakt med Mora för att kolla läget. Hittade ett supporttelefonnummer som hänvisade till en stängd växel.
Men jag hittade också en mailadress. Jo tack. Jättebra. Men svår att nå eftersom jag inte kommer åt mailen...

Nämner det bara utifall någon bloggläsare kontaktar mig den vägen och inte får svar...

Men jag tror att dom löser det under kvällen eller natten.

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Aha, då förstår jag varför du inte svarat. :) Jag mailade tidigare idag om att vi tänkte oss att kanske boka in en Idreresa någon gång v.11-14, ungefär. Det borde väl vara en bra tid att komma upp?

2008-12-04 @ 20:33:23
URL: http://annab.blogg.se/
Postat av: Monica

okej då vet jag:)

2008-12-04 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0