Julafton har börjat...

... med skidåkning på Idre Fjäll i sol och bra bett i pisterna.

Ove och jag åkte i tre timmar och hann även med en kaffe i lobbyn på Pernillas hotell.



Ove framför en mindre variant av den öppna spisen i Fjätervålen. Även älghornet är hälften så stort ssom det jag glömde fotografera i Fjätervålen...

Delar av Pernillas prissamling och en kul målning.


Min bild på Ove framför brasan blev suddig. Det händer då och då med kameran.

Och efter att Ove tog en ännu suddigare bild på mig med kameran, så tror jag att det beror på fotografen...

Men här är i alla fall ett bevis på att jag var där.

Innan vi åkte hem så dansade vi nästan kring granen. Vi tittade i alla fall.


Dennis ledde sången och dansen och Aske var med.


Nu blir det en dusch och ombyte inför fortsatt julfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0