Snabb Fordtur, Njallalunch och hastig Sporthotellvisit

Ingen kamera med denna gång.

Men jag kan berätta att det har blåst friska vindar med skapligt snödrev och vingligt vajande och bugande granar mot en klarblå himmel. Lagom med minusgrader annars.


Och Forden spann på tryggt och bra. Ett litet tjyvstopp igår skrämde, men efter några minuters vila spann den igång igen.
Idag inga problem. Säljaren vill att jag byter bränslefilter nästa måndag på hans bekostnad. Och det är inga stora pengar, men det är bra och omtänksamt tänkt.

Och lunchen på Njalla var som vanligt jättegod. Träffade Anneli också och jag kunde passa på att berömma deras nya logga för restaurangen. I färgversionen blir solen röd.
Kanske så här (min gissning utifrån en svartvit version)




Och, sist men inte minst, nu har den färdiga golvytan på Sporthotellet ökat dramatiskt på ett par dagar.
Klinkergolvet i entrén, baren och "lobbyn" blev imponerande snyggt (det också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0