Pernilla Wiberg Invitational



Jag cyklade ut till golfbanan för att ta några bilder ...



Fredrik gick i en av de första bollarna.
Snyggast byxor och en koncentrerad adressering av bollen på hål 10.



Och visst blev det ett bra slag med järnklubban. Kan det ha varit en lugn järnfemma som landade med en pitch kvar till green?

Jag tog senare också en bild på Pernillas putt på hål 9.

Den smet precis förbi hålet...

Jag hade som sagt inte tänkt spela golf idag, men plötsligt hade KIna bokat in mig, Jan och Ann på en ledig tid.
Efter diverse misslyckade telefonsamtal så gick ett SMS fram till Jan och Ann uppe på Idre Fjäll. Dom hade också tänkt hoppa över golfen idag, men svaret blev: Vi kommer!

Vi startade vår runda ungefär samtidigt som Pernilla & Co gick ut på hål 10.
Vilket innebar att vi kom in efter nio hål samtidigt som dom hade spelat färdigt. Nya bilder alltså...

Det här gänget gick sista boll i tävlingen.



Vår landshövding Maria Norrfalk, vår egen Egon, allas vår Pernilla och Idre Fjälls - VD allas vår Jocke Johansson.

Pernilla vann närmast hål och Maria vann längsta drive.
Hur det gick för övrigt i tävlingen vet jag inte eftersom jag spelade golf med Ann och Jan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0