Golfträning idag igen!

Erling och jag slog nog cirka 120 bollar var idag. Med SW. Över träden och in mot reklamskyltarna i skogen.

Efter några dagars träning av det slaget (de slagen) så går det nu allt snabbare att hitta och plocka upp bollarna. Vi har väl kanske 40 bollar var att hushålla med. Snart kan vi ställa ut en hink att slå bollarna i för att slippa plocka...

Erling gjorde en "Hole in One" (i princip).  Bollen stannade på hålkanten eftersom lingonris och mossa hindrade den från att tippa i :-)

Är vi galna som pulsar i halvmeter djup snö för att slå golfbollar mot en snöfri plätt i skogen? Nej jag tror inte det. Men det är för mycket snö. 

Och det är galet.



Kommentarer
Postat av: anki

Hej Uffe - och tack för all rolig läsning under den gångna tiden och alla fina bilder. Väntar på bild på Klingforsen också - min favoritfors - så blir jag riktigt nöjd.
Hmm...snö....!! Själv har jag haft golfpremiär idag på fin-fin hemma-bana. Så kul!! Gick hyfsat med 30 p. Provade en sådan där megadriver på ett av hålen och den måste jag ju köpa. Kanon.
Och så hoppas jag det blir riktigt varmt och soligt i Idre så ses vi snart ute på banan.
Kram Anki

2008-04-26 @ 18:42:20
Postat av: Ulf

Hej Anki.

Jag lovar att visa bilder på hur Klingforsen växer. Det lär bli en häftig upplevelse när vårfloden sätter in.

Nu är det småmulet här och natten bli nog mild för första gången på länge.

Längtar jättemycket till sommarens golf och alla roliga spelkompisar. Men i år kommer jag att satsa mer på närspelet än på längd.

Kram.
Ulf

2008-04-26 @ 19:59:46
Postat av: AnnaB

Haha, lite galna låter ni allt tycker jag... =)

2008-04-26 @ 22:15:40
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är väl alltid lite galen du;) Kanske därför det är så kul att göra saker med dig.Det mesta är lite oväntat.
Monica

2008-04-29 @ 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0