Dottersonen börjar bli gammal..

Linus kanske måste lösa cykelleg snart. ;-)

Han fyllde 5 idag och fick en cykel med bara två hjul av mamma och pappa.

Den spontana reaktionen var:  "Oj vad kul, den ska jag cykla på när jag fyller 7".

Men det blev en provtur på "tvåcykeln" redan nu.
image804
Bilden tagen av mamma Anna.

Och hon som föddes när jag var på golfturné och grät en skvätt i Mellbystrand har också vuxit...
image805
Charmigt med två tänder i underkäken på en liten tjej...

Jag har tid hos tandläkarn om ett par veckor. Efter det ska även jag våga se glad ut igen.

Kommentarer
Postat av: Monica

Oj,vad de blivit stora och så söta. Minns när jag var och titta på Linus för 5 år sen på min 30 -årsdag. Då var han liten!

2008-04-04 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0