14 lag tror jag på.

Även om det var ett aprilskämt som retade många.

En nordlig och en sydlig hockeyliga. Med Mora, Brynäs och Leksand i den norra.

Nu tänker jag i fortsättningen fokusera på SM-finalen mellan Linköping och Jönköping.

Heja LHC!

Boken som jag nu ska läsa vidare i handlar om livet på en internatskola i England. Låter inte så spännandet, men den är spännande, och förklarar en del om hur konstigt det kunnat bli i ett samhälle styrt av människor (tänkte skriva män, eftersom det handlar om ett internat med enbart pojkar. men det kunde precis lika gärna ha handlat om en flickskola).

En bra och fängslande thriller i Stephen Kings anda (om han hade gått på en engelsk internatskola)

"Händelser vid Kirkston Abbey" heter boken. Tror att jag tipsade om den tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0