Nostalgisk igen...

Det var Stråkens överraskningsgåva vid avslutningen i lördags som fick mig att tänka på en annan kul och väldigt annorlunda golftävling här på Idrefjällens GK.
Stråkens El som tillsammans med Sporthotellet bjuder in till golf och skoj och fest! Hittade några bilder från 2006. Några förresten, jag har mängder, men jag visar här ett litet urval.

image42
Stråken hälsar välkommen till den första deltagaren. Det kom fler...

image43
Stråken presenterar startkittet som består av Gammeldansk, kaffe, mackor och Mona Sahlin.

image46
Efter golfen väntade vi in resten av gänget.

image44
Och vi väntade och umgicks...

Men alla hittade hem och efter golfandet blev det middag och prisutdelning på Sporthotellet.

image47

Hur det gick och vem som vann har jag inte noterat, och några bilder från golfandet vill jag inte publicera eftersom det skulle kunna ge en hint om de mycket speciella tävlingsreglerna.

image48

Men att Erling både spelade gitarr och sjöng finns det bevis för. Visserligen behövde han ett första förband i beredskap på bordet, men det gick bra, och han behövde inte använda det.

Trond fixade jättegod mat, och vi var många fler än vad som syns på de här bilderna. Tronds uppvisning med sitt oöverträffade historieberättande gjorde att skrattmusklerna värkte. Har väl någon kul bild på det också, men inte just nu.

image49

Men här kan man ana att alla mätta och belåtna fängslas av Trond Show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0